دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه بازی نساجی و الهلال| گفت‌وگوی معنادار نیمار و مظاهری/ دو اخراجی بابت یک جنجال

حاشیه بازی نساجی و الهلال| گفت‌وگوی معنادار نیمار و مظاهری  دو اخراجی بابت یک جنجال
داور دیدار نساجی و الهلال دو بازیکن را از زمین اخراج کرد.
کد خبر : 871303

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاط دو تیم نساجی و الهلال از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

*در ابتدای کار الهلالی‌ها به گل رسیدند و دروازه رشید مظاهری توسط میتروویچ باز شد. این گل در ابتدا آفساید اعلام شد. در این میان VAR برای تشخیص سالم بودن گل روی کار آمد اما در نهایت تشخیص این سیستم، درست بودن تصمیم داور بود.

*هواداران پرشور نساجی در این بازی سنگ تمام گذاشته بودند و با تشویق‌های مختلف سعی در روحیه دادن به تیم محبوب خود بودند.

*مطلوب نبودن وضعیت چمن مسابقه، بازیکنان را درگیر زمین خوردن‌های متعددی کرد؛ این اتفاق به اندازه‌ای بود که در لحظات مختلف بازی، بازیکنان به علت مصدومیت به زمین‌ می‌افتادند و احساس ناراحتی می‌کردند.

*یکی از این آسیب‌دیدگی‌ها مربوط به آسیب‌دیدگی مظاهری در اوایل بازی بود که حتی گفت‌وگوی او و نیمار را هم در پی داشت و احتمال می‌رود که گفت‌وگوی این ۲ بازیکن به خاطر شرایط چمن آزادی بوده است.

*سید مهدی رحمتی، سرمربی نساجی شور و حرارت قابل توجهی برای هدایت بازیکنانش داشت و در هر لحظه از مسابقه نکات فنی مد نظر خود را به بازیکنان می‌گفت.

* در دقیقه ۱۸ مسابقه، الهلال توسط میتروویچ به گل رسید. گل این بازیکن سکوت عمیق هواداران نساجی و خوشحالی‌ طرفداران حاضر الهلال را در پی داشت.

*نیمار در دقیقه ۲۴ این بازی نیز دچار احساس آسیب‌دیدگی و ناراحتی شد اما درد او به اندازه‌ای نبود که بازی متوقف شود.

*هواداران نساجی با اینکه تیم‌شان یک بر صفر از حریف خود عقب بود اما دست از تشویق برنداشتند و برای رسیدن نساجی‌ها به گل تیم خود را حمایت کردند.

*در دقیقه ۳۱ بازی درگیری لفظی وحید محمدزاده و الکساندر میتروویچ آغاز بحث دو تیم بود و به دنبال آن با بالا گرفتن این درگیری دیگر بازیکنان وارد بحث شدند تا اینکه میتروویچ و امیرمحمد هوشمند روی زمین سرنگون شدند.

*داور که نظاره‌گر درگیری بازیکنان دو تیم بود بعد از آرام شدن فضای بازی توسط دیگر بازیکنان به امیرمحمد هوشمند اخطار داد اما این بازی که از داوران ویدئویی برخوردار است باعث شد تا کمک‌های «ما نینگ» داور چینی در اتاق VAR از وی بخواهند برای دادن کارت قرمز احتمالی، فیلم اتفاقات را مرور کند. داور چینی بعد از دیدن صحنه های درگیریف امیرمحمد هوشمند و سلمان الفرج را با کارت قرمز جریمه کرد.

*این پایان درگیری‌ها نبود و در زمان خروج سلمان الفرج تماشاگران به سمت وی بطری‌ها آب پرتاب کردند و بازیکن الهلال هم حاضر به خروج نشد تا با تقاضای رشید مظاهری دروازه‌بان نساجی، تماشاگران دست از پرتاب اشیا برداشتند و سلمان الفرج زمینر ا ترک کرد.

*بعد از اخراج های داور، سید مهدی رحمتی و خورخه خسوس، سرمربیان دو تیم، بازیکنان را دور خود جمع کردند و نکات فنی لازم را به آنها انتقال دادند.

*در دقیقه ۲۹ یک جیمی جامپ خردسال با پوشیدن پیراهن الهلال قصد داشت وارد زمین شود که ماموران انتظامی به موقع وارد عمل شده و مانع این اقدام شدند. پس از این حرکت حنیف عمران زاده به سمت ماموران انتظامی رفته و از آنها خواست با این کودک برخورد شدیدی نشود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته